Wednesday, May 18, 2011

aktivii yg super guna..

haha ghendu plak nak berblogging ni...

ni nak citer sal smlm.. sian laki aku bgun pg jer demam dr mlm td aku bg ubat dha nampak ok then bgun pg demam panas btol.. mulut aku mmg kuat membebel so nak xnak mmg kena gi klinik jgk.. nanti sakit sape susa aku jgk!
sian huby terlanta gini la ghupenye..so aku pun lending diseblah bersame2..
haduiii ramai plak  yg saket,,penuh klinik tu ..tahu la semalam hari gawai tetibe tambah lg 1 hari cuti ek..mesti ramai yg saket "M" ni..haha...xkisah la doc bg ubat n mc 2 ari..tp nape laki aku sgt baek dye nak cuti sehari je.. eiiiii...

then dah abes tu balik umah dye mkn ubat maka pengsan la dye di atas katil ala2 beauty n beast..mcm beast jato sakit..so c beauty yg jage...ewah berangaaannn ni...


dye rehat then tido sampai kol 4..mate aku dah berpinar2 sbb ikot tido skali ni..lesu plak bdn ni asek membuta je..aku kejut dye ajak dye kuar amek angen kat titiwangsa..kami bersiap n bergerak kat sne..

sgt heavennye titiwangsa pd hari weekdays..tade org sgt..ape lg capai racket n start maen badminton..huahuahuaa..berpoloh2 bdn den ni ha..dgn hrpn buleh lah lengan gajah ni jdi cam lengan kancil..kaki hippo berubah kpd kaki victoria secret model..huhuhu...
kakak semangat bersenam ni..
dlm 1/2 jam dah jenjalan n maen badminton.. kami pun gerak situ sbb mcm nak ujan dah cuaca nye..agk nye aku ni ade bakat utk ramalan kaji cuaca..jln nak masuk keta je ujan lebat mencurah ke bumi...weee...seb baek... then tanye hubby ape aktiviti seterusnya..dye diam je

kami pun ke wgsa walk...ghupenye dye nk lyn muvee lg..kayo boto laki den ni ha..tetiap ari mau bergumbira sne sni..aku pun bg cadangan bernas..dr kte gi tgk wyg lg baek kte gi mkn sedapp..mmg keje aku melantak je la yaer...haha ...ape lg marathon sekilas pantas la ke popeye...weeeee.... ade promotion for couple set...
sodap bona layanz..

rm20.80 ade ayam 2 ketul..ade isi ayam crispy 4 ketul,ade cam pop  corn chic satu pek..then dye kasi muffin tart strawberi lg..dgn mashed potatos..gle kentang heaven idup aku..kami dah kekenyangan sampai tak larat nak bwk peerot..dah rs cam unta pdg pasir pun xmls gini..hamekkk ko..

abes tu kami pun gerak dr ww dlm kol 8...masuk2 keta ujan plak..tp dlm2 ujan tu ade gak aksi 2 beromen di tgh2 shopping mall tu..ermmm sorang mamat ni dlm umo 20~21 cenggitu..dok sibuk meraba n membelai mesra bontot gf dye..french kiss lg okeh..ko mampu..
ko mampuu nk beraksi free cani? ko ade??!
mesti dye terbygkan dye kat eiffel tower kat paris tu kan..keluss dak2 skang maen romen2 kat shopimng mall..kalo dpt kat  mak aku cik kintan tu..abesla satu mall dye jerit sbb ko beromen2 kat ctu..hahah lantak korang la..laen kali nak berchenta bwh bulan purnama cover line suda..xyah wat kat public..sian kat insan xberdosa baby2 kena buang dlm tong sampah..utk pengetahuan korang cik kintan tu mak haku..name samarannye gitew la org panggel..

dari ww...hubby ku  tanye nak buat ape lg eh..busan la..aku ckp jom la balik..dye jwb ok..pastu dye pusing ikot jln laen ..dye ckp jom jenjalan kat pavii...hoh??!!
berani mati x pakai cam nyonya g psr tp jln kat paviie..
aku pun buat muke terkezot...tp ikotkan ajela..dlm ati, dye sedar xkeadaan bini dye yg serba hodoh ni dgn bju melekit gi titwangsa td..then dah parking aku  nampak sephora memanggil2 aku ....ajk dye singgah jap..gle heaven..cm2 hadoooo...urban decay adoo....hubby ckp tgu gaji nti dye belikan..horeyyy...jom pi sambung hasrat nk tgk muvee dye tu..
akhirnyer ye..ingatkan nak jimat td dah mkn bjalan n exercise bagai lastly buat duet lg tgk muviie...fast5...lyn jgk la..penoh dgn aksi..aku bg 4.5 bintang..tp xleh lyn thor kot...terbaekkkkkk wokkkk....

tp ape yg sgt xmasok dek akal,sbb aku ke pavii dgn memakai suar tracksuit dgn cardigan..sumpah cam dak darjah1 pegi bersukan n  abes skula tetibe ikot mak ayh gi jenjalan..malu weyh..dgn tade secalit mekap kat muke...sume org memandang bagaikan mencaci menghina n mencerca akak..

syg i mmg natural beauty jwbku..
rase cam aku la makhluk tuhan yg tercipta yg paling huduhh..then bleh tersempak ngn kwn ex skulmatte laki aku...

eiiiiiii maluuuuuuuu!!! dah la mamat tu pandang je aku...then tanye wife u ke..tgk aku ats bwh bwh ats.....hubby aku ckp syg da ok dah la cumel je...eiiii gle stetment tpu berdebus..aku rase nak sorok je muke aku kat lubang tandas dlm gsc tu...eiiiiiii memalukan...

dgn ati yg sodih...kami balik lebih kurang kol 1...ponat ponat ponat...eyh sbelom tutop mate mulut bising ni sempat..syg mkn ubattt!! erm nak tertido pun bleh tingat insiden memalukan sepanjang hari ni..pakai tracksuit,cardigan,selipar jepun leh jenjalan satu paviii...a pe punye turrr....t

No comments:

Post a Comment